Film F1 a skvělý Brad Pitt: Příběh zelené brašny z Kostariky

 

Minulý týden měl v kinech premiéru film F1: The Movie, kde hraje hlavní roli Brad Pitt. I když nejsem úplně fanoušek Formule 1, Brad Pitt je můj oblíbený herec a tak jsem si nemohla nechat ujít příležitost a vydala jsem se na F1.

Pokud jste ještě film neviděli, tak za mě jasné doporučení – běžte se pobavit do kina. Brad Pitt ve filmu představuje postaršího závodníka Sonny Hayese, který se po dlouhých třiceti letech vrací do hry. Asi by nebylo fér vám tady popisovat film, to si musíte užít sami. Jen chci říct, že to není žádný tvrdý dokument o závodění, ale napínavý příběh, kde je adrenalin i emoce. Je to líbivý příběh o druhých šancích a o tom, že nikdy není pozdě něco změnit. A musím uznat, že i závody ve filmu mají skvělou atmosféru. Je to i autentické v tom, že se ve filmu objevují závodníci F1 jako Max Verstappen nebo Lewis Hamilton. Myslím si, že další zárukou toho, že je to povedený film je i to, že režisérem F1 je Joseph Kosinski, který natočil i Top Gun: Maverick.

Jako asi většina žen, mám ráda módu a samozřejmě kabelky. Scéna, ve které Brad Pitt prochází závodní stájí s elegantní zelenou vintage brašnou přes rameno, upoutala nejen moji pozornost. Taška, která je ve filmu součástí vizuální identity postavy Sonnyho Hayese, je vyrobena kompletně ručně v Kostarice. Ještě neuběhl ani týden od této premiéry a tato taška vyvolává pozornost po celém světě. Za touto ručně vyrobenou brašnou stojí naše kostarická značka PACTO Vintage Racing Helmets ve spolupráci s kostarickým designérem MiguelCruz® a je vyrobena z kvalitní hovězí kůže.

Příběh této naší lokální kostarické značky PACTO je ukázkovým příkladem toho, jak může kvalita a autenticita prorazit až do světa hollywoodských produkcí. V květnu 2023 kontaktovala tuto malou, ale velmi precizní kostarickou značku britská filmová produkční společnost s požadavkem na několik zelených kožených tašek s krémovým pruhem, které měly být součástí kolekce pro závodní jezdce. Zakázka měla být doručena do února 2024.

Zástupci PACTO se samozřejmě zajímali, o jaký film se jedná, ale odpověď byla stručná a tajemná: „Je to důvěrné, nemůžeme vám to říct.“ Přesto zakázku přijali a s typickou pečlivostí a oddaností ručnímu řemeslu vyrobili a dodali 12 originálních tašek.

Teprve později, když obdrželi smlouvy o mlčenlivosti, se jim potvrdilo jméno společnosti, která si tašky objednala. Podle indicií a časové souvislosti začali tušit, že se jedná o očekávaný snímek F1: The Movie s Bradem Pittem v hlavní roli. Přesto ani tehdy neměli jistotu, že se jejich výrobky ve filmu skutečně objeví.

A pak přišla chvíle překvapení – na sociálních sítích se objevily paparazzi záběry z natáčení na Maďarské Grand Prix, kde byl Brad Pitt zachycen s taškou PACTO přes rameno. Oficiální potvrzení pak přišlo s premiérou samotného filmu, kde se tašky objevily hned v několika scénách.

Značka PACTO zachytila to, co dnes rezonuje nejen v módním průmyslu, ale i u spotřebitelů: autenticitu, ruční práci, příběh a kvalitu. Film F1: The Movie tak není jen příběhem o rychlých autech – je to také příběh o globálním potenciálu lokálních značek.

Okamžitě od uvedení filmu začali uživatelé internetu vyhledávat na Googlu výrazy jako "Brad Pitt F1 bag", "F1 The Movie leather bag", nebo "Costa Rica handmade fashion" a pomohli tak možná nastartovat novou světovou fashion ikonu.

Pokud hledáte tip na originální dárek, máte nyní příležitost si tuto ikonickou brašnu zakoupit přímo od výrobce, který ji nabízí za cenu 980 dolarů.Myslím si, že bude zajímavé sledovat, jak se bude dál vyvíjet tento příběh.

Pro mě osobně je tohle největší poselství z filmu F1. Když máme dobrý nápad, věříme mu a děláme věci poctivě, s vášní a odhodláním, může se i z malého lokálního projektu stát něco, co překročí hranice – zeměpisné i myšlenkové. Cesta nemusí být vždy přímá a jednoduchá, často je klikatá a plná překážek. Ale když vydržíme, máme vizi a neztrácíme směr, můžeme dojít mnohem dál, než jsme si na začátku vůbec dokázali představit.

A proto mě tento kostarický příběh dělá velkou radost. Je důkazem toho, že sny se neplní náhodou, ale proto, že za nimi jdeme.

 

 

 

*
*
*
lname: phone: